Wydziarani
Not logged in [Login ]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: Oferty nauki jazdy na nartach
Pogromca_kanapek
Junior Member
**

Registered: 2-9-2013
Member Is Offline

[*] posted on 24-8-2015 at 11:56 PM
Oferty nauki jazdy na nartach

Od pewnego czasu zastanawiam się nad nauką jazdy na nartach. Wyjeżdżam za jakiś czas do Włoch, zatem studiuję oferty z kategorii szkółka narciarstwa w livigno i poszukuję w Livigno odpowiedniego instruktora. Jestem pewien, że będziecie w stanie mi coś podpowiedzieć w temacie niedrogi polski instruktor w livigno? Z góry dziękuję za odpowiedzi!
View user's profile View All Posts By User
BabaJagusia

Registered: 28-5-2015
Member Is Offline

[*] posted on 25-8-2015 at 02:56 AM

Szczerze zazdroszczę wyjazdu do Italii. Swojego czasu interesowałam się zagadnieniem i studiowałam propozycje z grupy nauka jazdy na nartach w livigno, ale obecnie nie jestem w stanie sobie pozwolić na taki wydatek. Trafiłam jednak ostatnio omyłkowo na naprawdę atrakcyjną reklamę pt.: szkółka narciarstwa w livigno atrakcyjne ceny. Przeniosła mnie ona na witrynę przedsiębiorstwa, które przygotowało naprawdę konkurencyjną ofertę.
Koniczynek
Junior Member
**

Member Is Offline

[*] posted on 25-8-2015 at 04:55 AM

Osobiście również mam w planach naukę jazy na nartach, aczkolwiek jeszcze nie teraz, albowiem zamierzam się do tego właściwie przygotować. Przeglądałem ostatnio oferty przyporządkowane do grupy livigno szkoła narciarska i zdołałem trafić na kilka atrakcyjnych ofert. Polecam poszukiwanie instruktorów w Internecie, gdyż tak jest najrozsądniej i najprościej. Co więcej, fachowa nauka jazdy na nartach biegowych w livigno jest dosyć powszechna, dlatego liczba instruktorów jest tam rzeczywiście ogromna.
Cristine

Registered: 28-5-2015
Member Is Offline

[*] posted on 25-8-2015 at 06:19 AM